poniedziałek, 1 kwietnia 2019

Trzecie urodziny bloga - start strony na facebooku


Cześć, 

Dziś prima aprilis i trzeba być bardzo czujnym, żeby ktoś nie zrobił nas "w balona" ;)


Dla mnie jest to też dość ważna data z nieco innego względu - dziś mój blog ma trzecie urodziny! Ciężko mi uwierzyć, że już tyle czasu piszę tu relacje z górskich wędrówek, wycieczek czy ciekawszych biegowych startów. Ponieważ trochę pozmieniało się z promowaniem treści na bloggerze, postanowiłam wreszcie ruszyć ze stroną na facebooku. Jestem nadal trochę nieśmiała i mam lekką tremę, ale jak to mówią: "do odważnych świat należy". Dlatego zupełnie nie na żarty, całkiem serio, zapraszam Was do śledzenia moich poczynań pod następującymi adresami:



Reszta pozostaje bez zmian - wpisy nadal będą tutaj umieszczane :) 

2 komentarze:

  1. Gratuluję rocznicy i życzę kolejnych inspirujących podróży:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! My też mamy fejsa, niestety dziś ciężko bez niego :)

    OdpowiedzUsuń