piątek, 4 maja 2018

Jak mija Wam majówka? :) /Co oznaczają kolory szlaków w Polsce?

Cześć, 
Jestem ciekawa jak mija Wam długi weekend majowy... 
Wyjechaliście gdzieś, czy spędzacie go w swojej miejscowości lub okolicy? 
Pogoda w tym roku w Polsce chyba wszędzie wyjątkowo dopisuje. My z Mateuszem wczoraj wieczorem wróciliśmy z naszej pierwszej wyprawy w góry z plecakami. Codziennie (z wyjątkiem jednego dnia) przemieszczaliśmy się (prawie) cały czas pieszo z miejsca na miejsce. Muszę przyznać, że ogromnie nam się podobało i całość była naprawdę ekscytująca. Jeśli chcecie dowiedzieć się które szlaki w polskich górach przemierzyliśmy przez ostatnie dni, zajrzyjcie do mnie niedługo. Wkrótce zaczną pojawiać się właściwe wpisy :)

Poniżej moje ulubione zdjęcie z majówki... 
Ktoś rozpoznaje ten widok? 
(rozwiązanie pod zdjęciem) 


Zdjęcie zrobiłam na Śnieżniku. To właśnie w tamtych rejonach się kręciliśmy z naszymi ciężkimi plecakami. Które miejsca odwiedziliśmy? Obiecuję jak najszybciej opisać.

Dziś chciałam Wam polecić także ciekawy artykuł. Ponieważ obecnie niektóre sudeckie szlaki zmieniają swój przebieg lub oznaczenia i posiadając mapę wydaną kilka lat temu, wiele razy nie mogliśmy się połapać którędy iść, Mateusz trochę poszperał w internecie i znalazł ten oto wpis:


Pomimo iż wiedziałam, że kolory szlaków pieszych nie oznaczają skali trudności (sporo ludzi tak twierdzi), to nie byłam świadoma, że ich kolor ma jakiekolwiek znaczenie. Tego i wiele wiele więcej dowiecie się z powyższego linka. Polecam!

Czekam na Wasze majówkowe wspomnienia i wpisy. Korzystajcie z pięknej pogody. Dużo słońca życzę!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz